XLIV sesja Rady Miejskiej
Data publikacji: 2018-05-07, Data modyfikacji: 2018-05-08
07-05-2018 / poniedziałek Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017 r. poz. 1875 i 2232 oraz z 2018 r. poz. 130) oraz § 25 ust. 1 i 2 Statutu Gminy Opole Lubelskie (tekst jednolity - uchwała Nr XXXI/219/2013 Rady Miejskiej z dnia 10.10.2013 r. (Dz. Urz. Województwa Lubelskiego poz. 4511 z 08.11.2013 r.) - z w o ł u j ę na dzień 14 maja 2018 r. na godz. 9.00 XLIV sesję Rady Miejskiej w Opolu Lubelskim.
Obrady odbędą się w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego (parter) przy ul. Lubelskiej 4.Porządek obrad sesji:1. Otwarcie sesji.2. Przyjęcie porządku obrad.3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.4. Wręczenie radnemu zaświadczenia o wyborze przez Przewodniczącą Miejskiej Komisji Wyborczej.5. Ślubowanie nowo wybranego radnego.6. Podjęcie uchwały zmieniającej w sprawie powołania i ustalenia składów osobowych Komisji Stałych Rady Miejskiej.7. Interpelacje i zapytania radnych.8. Sprawozdanie Burmistrza z działalności międzysesyjnej.9. Ocena wykonania budżetu gminy za rok 2017:a) rozpatrzenie sprawozdania Burmistrza z przebiegu wykonania budżetu gminy Opole Lubelskie za 2017 rok, informacji o stanie mienia komunalnego za 2017 rok oraz informacji z wykonania planu finansowego Opolskiego Centrum Kultury za 2017 rok,b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy za rok 2017,c) rozpatrzenie sprawozdania finansowego jednostki samorządu terytorialnego za 2017 rok,d) dyskusja nad w/w sprawozdaniami, e) podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego jednostki samorządu terytorialnego za 2017 rok wraz ze sprawozdaniem Burmistrza Opola Lubelskiego z wykonania budżetu gminy za 2017 rok,f) odczytanie wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Opola Lubelskiego za 2017 rok i opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium,g) podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza Opola Lubelskiego za 2017 rok. 10. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie z dotychczasowym dzierżawcą kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres 10 lat.11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu pomieszczeń znajdujących się w budynku zlokalizowanym w Opolu Lubelskim przy ul. Podzamcze 53 na okres 6 miesięcy.12. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Opolskiemu w zakresie przebudowy drogi powiatowej nr 2627L Leonin – Wandalin.13. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Opole Lubelskie na 2017 rok.14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.15. Przyjęcie dokumentu pn. „Ocena zasobów pomocy społecznej na rok 2017 dla gminy Opole Lubelskie”.16. Przyjęcie sprawozdania z realizacji „Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2017”. 17. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.18. Sprawy różne i wolne wnioski. 19. Zamknięcie obrad. Marek Plis Przewodniczący Rady Miejskiej
Pełna treść wiadomości na: 1018 at opolelubelskie.pl
UM Opole Lubelskie, Źródło artykułu: opolelubelskie.pl